Współpracownicy,
czyli osoby, które trenują przyszłych trenerów podejść kontemplacyjnych w ramach naszych ścieżek trenerskich lub/i prowadzą dodatkowe warsztaty dotyczące podejść kontemplacyjnych (uważności, współczucia), praktyk refleksyjnych, zagadnień społecznych.
Wendy Wood
Wendy Wood – Spędziła kilkanaście lat pracując w National Health Service (państwowa służba zdrowia) w Wielkiej Brytanii jako pielęgniarka zajmująca się zdrowiem psychicznym. Po ukończeniu studiów licencjackich z psychologii pracowała
Eryk Ołtarzewski
Pedagog, socjoterapeuta. Absolwent Wyższej Szkoły Edukacji Wczesnoszkolnej w Mysłowicach, Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Grzegorzewskiej w Warszawie, Podyplomowego Studium Terapii i Treningu Grupowego na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył Kurs Wprowadzający do Umiejętności Nauczycielskich przeprowadzony przez
Dr Katarzyna de Lazari-Radek
Dr Katarzyna de Lazari – Radek – Filozofka i etyczka, absolwentka Filologii Angielskiej i Filozofii na UŁ. Zajmuje się metaetyką, filozofią utylitarystyczną i problemami etyki praktycznej: bioetyką, prawami zwierząt, etycznymi
Lucyna Marcinkowska
Z wykształcenia jestem psychologiem (studia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie) i psychoterapeutką (3-semestralne szkolenie z zakresu terapii i psychoterapii dzieci, młodzieży i rodzin w Polskim Towarzystwie Higieny Psychicznej w Katowicach,
dr Agnieszka Guzicka
dr Agnieszka Guzicka – certyfikowana trenerka MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction). Uprawnienia do prowadzenia oryginalnych, 8- tyg. kursów redukcji stresu MBSR, zdobyła w The Institute for Mindfulness-Based Approaches – IMA (z siedzibą w Niemczech). Jest
Mark Leonard
Mark Leonard – Przyczynił się do założenia Oksfordzkiego Centrum Uważności (Oxford Mindfulness Centre, OMC) i został szefem projektu OMC „Uważność w miejscu pracy”. W swojej dziedzinie jest jednym z pionierów
Wiesława Serkowska
Od ponad 20 lat kompleksowo wspiera firmy – począwszy od tworzenia kompetencyjnych modeli przywództwa zgodnych z profilem i strategią danej organizacji, poprzez ocenę kompetencji w formie projektów 360 feedback, A&DC oraz Upward feedback,
Kamila Wykrota
Ekonomistka, doradca inwestycyjny, certyfikowany trener uważności (Institute for Mindfulness-Based Approaches IMA). Posiada 20-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach, piastując najwyższe stanowiska, w tym partnera w globalnej firmie doradztwa biznesowego. Obecnie
Magdalena Mazurkiewicz
Doktorantka na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, i jednocześnie w Katedrze Psychologii Społecznej i Międzykulturowej w Poznaniu, prowadzi badania w zakresie wpływu praktyki uważności, wdzięczności i współczucia na relację międzygrupowe. Aktywny członek Prejudice Lab na Goldsmiths University of
Dr Tomasz Komendziński
Dr Tomasz Komendziński – Adiunkt w Katedrze Kognitywistyki w Instytucie Badań Informacji i Komunikacji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu; wicedyrektor tego Instytutu ds. współpracy z zewnętrznym otoczeniem badawczym i
Małgorzata Ufnal
Nauczyciel mindfulness w ramach metody MBLC (Mindfulness Based Living Course), psycholog specjalizujący się w budowaniu odporności psychicznej i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. Trener bio- i neurofeedbacku. Konsultant z doświadczeniem w projektach
Dorota Wojtczak
Jest certyfikowanym nauczycielem MBSR (trening redukcji stresu oparty na uważności – Mindfulness Based Stress Reduction), w trakcie certyfikacji MBCT (trening radzenia sobie z depresją oparty na uważności – Mindfulness Based